6/01/2015

skogsfest

måndag idag! på fredag tar jag studenten! måste köpa kläder! skitbra att vara ute i god tid
rolig kuriosa: det här inlägget innehåller ordet toalett/toa 5 gånger SLÅ DET
 i torsdags var jag å anna glada!
 linnea och christoffer var också glada! pga vi hade fått gratisöl på grandpa>:-)
 gurls på storans toa för vi trodde vi kunde få lite mer gratisöl där men allt var slut
 så åkte hem
i fredags åkte jag och emmakarin till dals långed
 älskar emmakarins mobil och bakgrundsbild!! extra passande på mors dag i söndags
 i dals långed vare skogsfesten!
 så jävla bra organiserat och fixat och donat och allt helt ideelt!! så impad av alla människor som fixat
 jag var nöjd och LUGN så skönt
 jättekul att den här way out west-skylten satt där mitt in the forest!! +snubben till vänster e trummisen i laser & bas
 här satt vi i en dreadskilles husvagns-altan-grej där det var jättemysigt han var lite märklig men snäll. var väldigt mån om att allt i världen tillhörde alla och kallade sin husvagns-altan-grej för "Chillet"
 SÅ nöjd
 såg laser & bas :') love u calle
 skulptur som gjordes på plats av konstnärsduon erik å maja väldigt fin men lite obehaglig
 konversation på toan senare på kvällen:
"har nån papper?"
"nä men du kan få några sidor från Bilbo"
 emmakarin hade med sig mat från sitt jobb (andrum) fyfaaan vad gott
 yeah mums
 sen revja lite
 och sova
 tjena från en annan toalett
och en sista toa! emmakarin mådde dåligt på lördagen och åkte hem runt 4. väldigt tråkigt men lärorikt för mig att klara mig själv det gick faktiskt helt ok
sista bild på emmakarins balans-skills

ses på gatorna im out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar